Dubrava

Back to top
Printer-friendly version

 

Predstojnica Podružnice:
Anica Katačić, dipl. soc. radnica

 

ULICE I TRGOVI    

ULICE I TRGOVI-DONJA DUBRAVA

ULICE I TRGOVI-GORNJA DUBRAVA

O NAMA

Podružnica Dubrava je mjesno nadležna za područje Gradske četvrti Grada Zagreba - Gornja Dubrava i Donja Dubrava, gdje živi ukupno 101.458 stanovnika.
Organizirani smo prema konceptu „Ured sve na jednom mjestu“, i to na dvije lokacije:


Prednji ured

  • Prijemni ured - Hrvatskog proljeća 38


Stražnji ured

  • Odjel za novčane naknade - Dubrava 49
  • Odjel za odrasle osobe - Hrvatskog proljeća 38
  • Odjel za djecu, mladež i obitelj - Dubrava 49


SURADNJA S CIVILNIM DRUŠTVOM

Podružnica Dubrava surađuje s nizom udruga i organizacija civilnog društva, kako s onima koje djeluju na području Gradskih četvrti Donja Dubrava i Gornja Dubrava, tako i s onima koje djeluju izvan navedenih područja.

Između ostalog, od 2005.g. uspostavljeno je partnerstvo sa Udruženjem Djeca prva (njihov link) te je izrađen Protokol o postupcima i procedurama Centra za socijalnu skrb Zagreb, Podružnice Dubrava, i Udruženja Djeca prva, u pogledu suradnje na području socijalne zaštite djece i obitelji, prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih te skrbi o socijalno ugroženim pojedincima na području Gradskih četvrti Gornja Dubrava i Donja Dubrava u Zagrebu.
Navedeni Protokol je temelj za daljnji razvoj i rad na lokalnom socijalnom planiranju i integriranom pristupu u pružanju socijalnih usluga u lokalnoj zajednici.
Nadalje, u uspostavljenom partnerstvu sa Ambidekster klubom (njihov link), provode se individualni i grupni socijalnopedagoški tretmani za djecu i mlade, obiteljsko savjetovanje, pomoć u učenju za osnovnoškolce i srednjoškolce, edukacija roditelja, socijalno osnaživanje i integracija djece i mladih s posebnim potrebama.Također, surađujemo sa Klubovima liječenih alkoholičara.

I NA KRAJU…

Vi možete i trebate očekivati i dobiti od naših djelatnika pružanje najkvalitetnijih usluga svima koji trebaju našu stručnu pomoć. Obratite nam se s povjerenjem, jer:

  • mi znamo kako i možemo Vam pomoći;
  • mi ćemo Vas razumjeti kad Vam je teško;
  • mi ćemo Vam bez predrasuda pružiti savjet;
  • mi ćemo Vam dati potrebne informacije, brzo i jednostavno;
  • mi ćemo se ophoditi prema Vama s poštovanjem, pristojno i uljudno;
  • mi ćemo biti nepristrani i nećemo Vas osuđivati;
  • mi ćemo se profesionalno i odgovorno ponašati;
  • mi ćemo uvažavati posebnosti Vaših potreba;
  • mi ćemo Vas uključivati u donošenje odluka koje se na Vas odnose;
  • mi ćemo poštivati i štititi Vaše pravo na privatnost.

Samo zajedničkom suradnjom možemo rješavati Vaše probleme u svima ugodnom okruženju, stoga Vas molimo i od Vas očekujemo(a važno je za kvalitetnu suradnju):

  • razumijevanje, poštovanje, toleranciju i pristojnost prema nama i prema drugim korisnicima;
  • davanje istinitih i potpunih informacija, kako bismo Vam što učinkovitije mogli pomoći;
  • dolazak na vrijeme na dogovorene sastanke;
  • pravovremeno obavještavanje o promjenama i okolnostima koje se tiču Vas ili drugih za koje ste podnijeli zahtjev;
  • dobru volju i strpljenje u rješavanju Vaših problema.

Uvijek nam se možete obratiti, osobno ili telefonskim putem, s mišljenjem ili prijedlozima o poboljšanju kvalitete našeg rada, jer

mi smo ovdje radi Vas.
Dobrodošli!